1. מבוא:
- אתר זה מופעל על ידי משתלת " בפרגולה המשתלה שלך " (להלן: "המשתלה"). כל הזמנה באתר כפופה לתנאים וההגבלות המפורטים להלן, והזמנת מוצרים או שירותים מהאתר מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלו.
- התנאים מתייחסים ליחסים בין המשתלה לבין הלקוח, לרבות תנאי ההזמנה, המשלוח, ההחזרה והשירותים הנלווים.
- הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וללא הודעה מוקדמת. תנאים מעודכנים יחייבו את המשתמשים באתר מרגע פרסומם.
2. הזמנה ואספקת מוצרים
- מינימום רכישה באתר הינו 200 ש"ח (כולל מע"מ), ולא כולל עלות משלוח.
- עלות המשלוח תחושב בהתאם לרשימת יישובים המפורסמת באתר. עבור יישובים שאינם נכללים ברשימה, יינתן ללקוח מחיר אישי בהצעת מחיר נפרדת.
(כוכב השחר, רימונים – 40 ₪,
מכמש, מצפה דני, קידה, אש קודש, עדי עד, שבות רחל, מגרון -. 45 ₪.
כוכב יעקב, תל ציון, פסגות, עפרה, גבעת אסף, א.ת שער בנימין, שילה – . 50 ₪
עלי, רחלים, תפוח, מגדלים, אדם(גבע בנימין), בית אל – 60 ₪.
- המשלוח יבוצע עד למדרכה (צד הכביש) הקרובה ביותר לכתובת הלקוח, ולא תתבצע סבלות נוספת אלא אם סוכם אחרת מראש והוסכם על תמחור מתאים. במידה ונדרשת סבלות נוספת, יש לציין זאת בהערות בעת ביצוע ההזמנה, ויינתן מחיר בהתאם.
- מוצרים כבדים, כגון: בלות חלוקי נחל דשא סינטטי וכיוצא באלו, לא כוללים במחירם את עלות ההובלה. תינתן הערה מפורשת על כך בדף המוצר, ויוצע ללקוח פתרון הובלה בנפרד.
- במקרה של הזמנה הכוללת יותר מ-4 שקים של אדמה או מוצרים דומים, המשתלה תיצור קשר עם הלקוח ותציע פתרונות שילוח נפרדים לפי הצורך.
- ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים מהמשתלה, וזאת בתיאום מראש.
- זמני האספקה הינם עד 7 ימי עסקים, אלא אם צוין אחרת במפורש במעמד ההזמנה.
3. מחסור במלאי
- במקרים חריגים בהם מוצר המוצג באתר כמלאי זמין יימצא חסר, המשתלה תיידע את הלקוח בהקדם ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי או החסרת מוצר זה מהרשימה או ביטול העסקה והחזר כספי מלא.
- במקרה של הזמנה גדולה המורכבת ממספר מוצרים, והתגלה כי מוצר אחד או יותר חסרים במלאי, המשתלה תעדכן את הלקוח בחוסר ותשאל האם רוצה את שאר ההזמנה או לבטל את העסקה. או לזכות את הלקוח בהתאם למחיר המוצר החסר.
4. צבעים ואפשרויות בחירה לצמחים
4.1 במקרים בהם מוצעים מספר צבעים או גדלים לצמחים, על הלקוח לציין במפורש את הבחירה המבוקשת בעת ביצוע ההזמנה(במקרה שלא ניתן לבחור באתר חובה לציין בהערות). במקרה של העדר ציון צבע או זן, המשתלה תספק מוצר בהתאם למלאי הקיים.
5. מדיניות משלוחים חריגים
5.1 המשתלה שומרת לעצמה את הזכות לגבות עלויות נוספות עבור משלוחים חריגים בגודלם, משקלם או במיקומם,(כדוגמה מעל 3 שקי תערובת/טוף) זאת לאחר תיאום והסכמה מראש מול הלקוח.
6. מדיניות החזרת מוצרים
6.1 החזרת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ובהתאם להנחיות המפורטות להלן:
א. צמחים – החזרה תתאפשר עד למעמד קבלת המוצר בלבד. לאחר קבלת המוצר לא ניתן יהיה להחזירו.
ב. מוצרים אחרים – החזרת מוצרים שאינם צמחים תתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן ולתנאי ההחזרה המפורטים באתר.
ג. מוצרים בהזמנה אישית – מוצרים שהותאמו במיוחד עבור הלקוח, כגון עציצים מוכנים שנשתלו או מוצרים שנחתכו או הותאמו לפי דרישת הלקוח, לא ניתנים להחזרה.
ד. זכות הביטול בעסקאות מכר מרחוק– בעסקאות מכר מרחוק, כמתואר בחוק הגנת הצרכן, ללקוח יש זכות לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם. במידה והביטול נעשה שלא בשל פגם במוצר, המשתלה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.
ו. מוצרים שנרכשו במבצע – החזרת מוצרים שנרכשו במבצע או בהנחה תתבצע לפי המחיר ששולם בפועל בעת העסקה וזאת בכפוף להצגת חשבונית.
ז. בביטול שלא עקב פגם, אם קיבל המשתמש את המוצר נושא העסקה או החוזה, המשתמש חייב להחזירו למשתלה במקום עסקה על חשבונו, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל המשתמש בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר כי המשתמש, ישלם את הוצאות המשלוח עבור החזרת המוצר למשתלה גם אם זה טרם הגיע ליעדו, ובלבד שהמוצר נשלח על ידי המשתלה. יובהר כי ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע”י המשתמש, כפוף לכך שהמשתמש יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ללא פגם ומבלי שנעשה בו שימוש.
ח. המשתלה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה- במקרה ונפלה טעות, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר, לא תחייב טעות זו את המשתלה. במקרה כזה המשתמש יהיה רשאי לבצע את הרכישה אלמלא הטעות, אם וככל הניתן, או לבטל את הרכישה ללא תשלום דמי ביטול.
אם חלה טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים על ידי המשתמש.
7. אחריות המוצרים
7.1 המשתלה מתחייבת לספק מוצרים באיכות גבוהה. בכל מקרה של פגם או תקלה במוצר שנמסר, הלקוח מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של המשתלה בהקדם.
7.2 כל מוצר שנמסר עם תעודת אחריות מהיצרן/יבואן יטופל בהתאם לתנאי האחריות המצורפים. האחריות תחול אך ורק במקרה שהמוצר נשמר והופעל בהתאם להוראות השימוש המצורפות.
8. שירות לקוחות וזמני מענה
8.1 המשתלה מתחייבת לטפל בכל פנייה לשירות לקוחות בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלת הפנייה.
9. מדיניות פרטיות
9.1 המשתלה מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמשים באתר ולפעול בהתאם לחוקי הגנת הפרטיות.
9.2 הנתונים האישיים שנמסרים בעת השימוש באתר ישמשו לצרכי טיפול בהזמנות, שיפור השירות ומתן מידע נוסף על מוצרים או שירותים.
9.3 המשתלה לא תעביר את המידע האישי לצדדים שלישיים ללא אישור מראש מהלקוח, אלא אם כן נדרש על פי חוק.
9.4 המשתמש רשאי לפנות בכל עת בבקשה לעדכן או למחוק את המידע האישי שלו.
10. אבטחת מידע
10.1 המשתלה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח את אבטחת המידע באתר.
10.2 כל העברה של נתונים אישיים או פרטי תשלום תתבצע בצורה מוצפנת ומאובטחת.
10.3 על אף מאמצי האבטחה, המשתלה אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות בלתי מורשות למערכותיה, והמשתמש מאשר זאת בכניסתו לאתר.
11. שינויים וביטולים של הזמנות
11.1 לאחר שיגור ההזמנה, לא יתאפשרו שינויים כלשהם בפרטי ההזמנה.
11.2 ביטול הזמנה יתאפשר אך ורק בהתאם לתנאי ההחזרה והביטול הקבועים בחוק הגנת הצרכן ובתקנון זה.
12. תנאים והגבלות לשימוש באתר
12.1 השימוש באתר מותר למטרות חוקיות בלבד, בהתאם לכל דין ולתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה.
12.2 המשתמש מתחייב להימנע מביצוע פעולות העלולות לפגוע באתר, במשתמשים אחרים או בצדדים שלישיים.
12.3 המשתלה שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה לאתר ממשתמשים אשר יפרו את תנאי השימוש או יפעלו בניגוד לדין.
שמחים לתת שירות
צוות בפרגולה המשתלה שלך (מבית שלומי סבן יוצרים בטבע ע"מ 039474994).
לפרטים וברורים בקשר למוצרים שהוזמנו ניתן לפנות בפלאפון: 052-401-4911